perjantai 13. huhtikuuta 2012

nukkesadetta!!!

*3*

Awwww, Kili on niin ihanaah ^^ 

Boxi kuva, joka on suht kehno kiitokset digikamerani ^^'' Mutta kuitenkiin, tuo lompakko ei siis kuulu tuohon IHUNAAPIHUNAAN nukkeen, vaan mun tätini piti käyttää hyväkseen myös ton boxin tilaa kun tuli Japanista Suomeen :D Mutta sain ton lompakon itselleni =w=


Vielä kehnompi boxi kuva salamalla :'D Tai no se itse boxi on jo otettu pois mut...
AWW 

Se on niin sulonen pupuhatussa >w< 

Sitten parempia kuvia järkkärillä! ^w^ Ja vielä Isul Johanin stock-vaatteissa :3 

Rakastan tuota Isulin hiukan surullista ilmettä Ja Isulin stock-kroppa on ihan mahtava! Voin joskus laittaa vähän kuvia miten se taipuu jne. mutta nuken saa polvilleenkin, toisin kuin esim. Pullipin stock-kehon. 



Kelloja nwn Noi sukat ja laukku on oikeesti niin suloisia että pyörryn kohta!!

Kyllä mä niin rakastan Kiliäh  ^^ Profiili ilmestyy viikonlopun aikana :3 Kokonimi kuitenkin Kili Marras Arimura, jos joku ei vielä sitä tiennyt!

Tänäänkin ilmestyi postissa kuitenkin eräs mielenkiintoinen paketti... =3=

Hmm...

!!!

Ookoo, hypin riemusta kun astelin koulusta tosi ärtyneenä ja märkänä [satoi .__.] kotiin ja huomasin keittiössä tällaisen paketin!!
OIKEASTI

Alice Ivy Edwin! [Tääkin profiili ilmestyy viikonlopun aikana ;)]

Se on niin ihastuttava ^^ Dalit oli kuitenkin pikkuisen isompia kuin mitä ajattelin.

Aww >w< Hiuspinnit ja mikki! :D

[Kuinka rakastettavaa saada järkkäri taas kotiin]
Oikeasti, mä rakastan Daleja! Mä en kässää miten oon joskus voinu olla vähän sitä mieltä että Dalit ei oo mun juttu!

Stock-asu on aika mielenkiintoinen, en itse oikein tykkää noista 'irtolahkeista' ja irtohihoista >m< Mutta päätin kuitenkin ottaa stock-asussa kuvia näin aluksi! :3

Kengät on kyllä aika ihanat :''3


Ja kynsilakat >w<''' Nyaaw :3


Ja noi shortsit on mun rakkaus tässä stock-asussa!


Oikeasti, oisin jaksanut kuvata Ivya vaikka koko loppu päivän, mutta kamerassa tuli muistikortti täyteen, ja akku oli aika lopussa.

Musta tuntuu niiin mahtavalle saada eri mallisia nukkeja taloon! ^.^ Ja Dalit ja Isulit on molemmat niin ihania nukkemalleja! *Q* 
Tiedän että Kilistä oli ihan rikollisen vähän kuvia, mutta ens postaukseen niitä tulee lisää! >__>
Kuvasin sitä niin kiireessä kun kamerasta akku veteli viimeisiään!
Mutta nyt mulla onkin tekemistä nukkejen suhteen :D Kili-shootti, uusia nuken vaatteita pitäis tehdä, tehdä uusien tulokkaiden profiilit, vaihtaa Ivyn chipsit ja tilata Gallylle ja Kilille chipsit! Tekemistä on :D Mutta en aijo kiirehtiä liikaa =w=

Hope you enjoyed!
[I have enjoyed a lot of these! :D]

10 kommenttia:

  1. O3O"
    KILIKILILKIILIII~~~<3 JA IVY! O3O"
    Molemmat tosi lutusia~ :'3 Tuih~

    F-

    VastaaPoista
  2. Oli varmasti tosi hieno tunne saada heidät! Tosi hyvännäköisiä molemmat, niiin söpöjä! ^^

    VastaaPoista
  3. Kili on aivan hirveän ihana! ♥___♥
    Nyt mäkin haluun Isulin, vaikkei mulla ookkaan rahaa...
    Ja Ivykin on suunnattoman suloinen (mistä mä revin näitä sanoja? :'D) ja ihana ja mä rakastan molempien meikkejä.

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia ja hieno juttu, että sait uusia nukkeja! n.n

    VastaaPoista
  5. KILI♥
    Todella ihana Kili!♥

    ...Mutta...Eikäh...

    IVY♥ IVYIVYIVYIVYYY♥~
    Liian ihana tyttönen!!
    Ja nuo ihanat hiukset!! Rakstan niitä♥

    Nyt minusta taisikin tulla Ivy-fani! >w<

    VastaaPoista
  6. Awww.. ihaniaa♥
    Kili on niiiiin ihanaa!!♥♥
    ja Ivyy♥

    VastaaPoista
  7. ÄÄÄÄÄÄ ;3 Kili on ihan sairaaaan ihana♥♥ :3
    IVY ON SAIRAAN SULONEN :3
    Tykkään noist sen stockeist ^^
    En malta oottaa et nään noi suloisuudet>w<''

    VastaaPoista
  8. mäki olin muute joskus silleen et en tykkää noist daleista mut nyt byulit ja dalit on mun suosikkeja :3

    VastaaPoista
  9. Ihania nukkeja >w<
    Sama asia mulla Dalien suhteen; Vähän aikaa sitten ajattelin, että ne ei oo mun juttu, mutta NE ON MUN JUTTU :D
    Dalit on ihania >3< .. ja tottakai myös Isulit :)

    Onnea uusista nukeista ^^

    VastaaPoista
  10. Fuuka// Totta turiset♥ ^^ ♥ ♥ ♥
    Annika// Todellakin! Kiitos kommentistasi :3
    Mafiakatti// On ne molemmat kyllä harvinaisen täydellisiä ilmestyksiä :::3 ♥
    Dara// Kiitos ja kyllä x'D
    Milany// Ivy on varmasti ihan onnessaan kun kuulee heti saaneensa faneja :--D
    Chikaru// Khyllää~ nwn
    Venus Angelic// Toivottavasti näät nää suloisuudet ensi ensi viikolla >w< Ois kyllä mahtia jos pääsisit tulemaan ::3
    En kyl tiiä miks en pitänyt aluks Daleista o.o Ehkä se oli se tuima ilme niillä sitten johon ei heti oikein ihastunut :'D
    Feel// Kyllä ^^ Kyllä Dalit on munkin juttu todellakin, niitä on aivan ihana kuvata ja kaikkee :3 Ja kyllä Isulitkin mun juttu on, mutta siitä ei oo ollu epäilystäkään! >3< Kiitos =w= ♥

    VastaaPoista