keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

FLASH [picfic]

E=Emma, I=Ivy
hiljainen puhe, ajatus, *tapahtuma*, -kertoja-
Hox: Älkää hämmentykö siitä että Emma kutsuu Ivya Aliceksi! :D

-Melkein kaikki ovat jo nukkumassa. Emikin on juuri menossa nukkumaan...

...mutta hänen puuhansa keskeytyy kun Ivy astuu huoneeseen-
I: *ilmestyy Emin luo* Miksi jätit minut yksin Skotlantiin?

E: A-alice?

I: Miksi jätit minut?
E: Voi Alice... *surullinen ilme*

E: Olen niin pahoillani että jätin sinut yksin. Kaikki vaan oli niin hankalaa.
Äiti ja isä vaan riitelivät...
En ollut tyytyväinen elämäntilaani Skotlannissa. Siksi lähdin.

E: *istuu sängylle Ivyn kanssa* Luulin että et kuullut vanhempien riitelyä ja huutoa.
Luulin että sinulla oli kaikki hyvin Skotlannissa.
Olen niin pahoillani...

I: Ei se mitään Emma. Olin vain niin peloissani kun lähdit.

E: Mutta nythän kaikki on hyvin?

E: Olemme taas samalla maaperällä. Yhdessä. *laskee kätensä Ivyn käden päälle*

I: *hymy*

I&E: ...

E: Vai jäikö sulla ikävä äitiä ja isää kun lähdit?

I: No en mä tiedä. Mut en mä haluu hyljätä niitä lopullisesti.

E: Me voidaan ihan hyvin joskus mennä tapaamaan niitä *hymy*

I: *hymy*

I: V-voinko nukkuu sun vieressä tän yön?

E: Toki *hymy*

E: Anteeks että olin sulle niin huono isosisko.

I: Et sä oo ollu huono isosisko.

I: Itse asiassa varmaan paras ikinä <3

~~~

Ääääääääääää, kovat pahoittelut laadusta ja kaikesta, tästä tuli ihan rikollisen huono lopulta >.<
Kuvasin tän tosiaan illalla joskus 22-23 aikaan mun überpimeässä huoneessa, mutta ajattelin että pimeä sopii tähän teeman ihan hyvin, kun neidit on kuitenkin just menossa nukkumaan.
Asennot kans vähän pielessä kun olin tietenki illalla niin väsyny/huonolla tuulella... Huoh :D
Lisäks tässä oli alunperin enemmänkin kuvia, mutta tajusin kirjotusvaiheessa että en millään keksi tekstiä niin moneen kuvaan niin piti niitäkin sitten poistella...
OON NIIN EPÄTYYTYVÄINEN TÄHÄN Ò.Ó
No mut ainakin saitte jotain selville Edwinien menneisyydestä... [vai saitteko?]

ps: Saatan varmaan poistaa tän jossaan vaiheessa kun ei miellytä tämä sitten yhtään :D
pps: Ja muutenkin on ollu hankala kirjottaa tätä kunnolla kun serkku on stalkannu koko ajan -,-

6 kommenttia:

  1. Voi voi! Tää oli ihana kuvatarina! <3

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Voi pikku-Ivyä... Miten mua rupesi melkein itkettään?
    Musta tää oli just hyvä! ♥

    VastaaPoista
  3. ps. Sä joudut pian tekemään 50 lukijan juhlapostauksen! :D Hehheh!

    VastaaPoista
  4. Oi, ihana. ^w^ Neidit siellä niin sulosina. ♥
    Ei tää ollut huono!

    VastaaPoista
  5. Tää oli ihana ♥♥ Luin kaikki edelliset postaukset, joista jäin matkan aikana paitsi :D Ihania kustomeja >u<

    VastaaPoista
  6. Siiri// Ihana jos pidit ♥
    Mafiakatti// Oi, kiitos paljon ;w;
    Hihi, toivottavasti (;
    Will// Kiitos ^w^ ♥
    Feel// Kiitos kiitos♥ :D

    VastaaPoista