perjantai 10. elokuuta 2012

is it too quiet?






Oon tosi pahoillani tästä järjettömästä hiljaisuuden määrästä. Nukkeinto ei oikeestaan oo nollilla, oon vaan ollu jotenkin laiska lisäämään tänne mitään, muutenkin oon viimeaikoina vaan pelittäny MovieStarPlanettia.
Otin tätä postausta varten hätäsesti jokasesta nukesta yhen kuvan. Oikeestaan tykkään noista kuvista, jotenkin ne kuvastaa kaikkee tylsyyttä, hiljaisuutta ja haikeutta.
Mulla on pari ideaa postausta varten ja koitan niitä toteuttaa. Kuvatarinoitakin koitan tehä mahollisimman pian. Musakuvatarinaankin on jo idea ja kaikkee, kuvaan sen vaan sitten kun on aikaa & sopiva päivä.
Kilin obitsu maksettiin toissa päivänä, ja se toivottavasti tulee pian, koska vihaan tota Kilin kehoa -.- Lisäksi koitan tehä Kilille pian vaatteita, koska ootte varmaan huomanneet kuinka sillä on sama paita melkein koko ajan :D Mutta alan urakoimaan vaatteiden kanssa sitten kun obitsu on saapunut.
Suunnitteilla myös Rosalien kiharoiden suoristus, koska oon huono käsittelemään noita sen kiharahiuksia... Tosin mun tuurilla poltan noi hius-parat jos koitan niitä suoristaa 8D
Ok, tää nyt toivottavasti selittää että olen edes elossa. Koitan postata niin pian kuin mahollista!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, kaikki vaikuttaa jotenkin... odottavilta?
    Ivy on erityisen söpö!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia. Katoin eka, että tossa yhdessä kuvassa on Cho! :DD

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihana ulkka! Kivoja kuvia ja odotan tulevia postauksia!:)
    ~Oddie

    VastaaPoista
  4. Mafiakatti// Kiitosta ;w;
    Siiri// Kiva jos pidit (: Cho??? :D
    Oddie// Kiitos :> Uus postaus ehti ilmestyä niin äkkiä ettei kukaan muu kun te edes ehtinyt huomata tätä postausta 8D

    VastaaPoista