sunnuntai 30. joulukuuta 2012

(n)


MMMMMM homma on taas nii että pistän sivun taas jäihin...
Oon tosi pahoillani niille jotka on ollu jo sillee "jee Sabu on vihdoinki taas kunnol hengissä!" [jos sellasii on ollu], mut ei vaa taho toimii tää juttu!
Alan jo itekki vähän pelätä että koko blogi kaatuu [tai vielä pahempaa että koko nukkeinnostus kaatuu!!!] kun nyt pukkaa taukoa koko ajan, mutta en haluu pitää blogia jos en nauti sinne kirjoittamisesta.
Nuket on iha jees edelleenki, mutta kuvaaminen ei innosta, vaikka luonnonvaloakin nyt riittäis ja kaikkee. Pari kuvatarinaaki mulla oli mielessä, mutta ei toteutus vaa innosta, etenkää ku Jewelil ei oo obitsuu, eikä obitsun tilaus innosta...
SORI KAIKILLE JOTKA OIS MIELELLÄÄN LUKENU VIELÄ MUN POSTAUKSIA! ;<
En tiiä kauanko tauko kestää, jos huonosti käy, niin kestää aika kauankin...
Mutta en haluu herättää blogia tauoltaan ennen ku oon saanu nukkeinnostuksen 100%:sesti takasin...
Ja kai se on teistäki vähän inhottavaa ku oon sillee "JES NYT MÄ HEI PÄIVITÄN TÄTÄ KOKO AJAN!", teen pari postausta, ja sit oon taas ihan kuollu -___-
Julkasen tässä postauksessa ne pari extra-huonolaatusta kuvaa Rosasta joita lupailin teille joskus KAKS VIIKKOO sitte.







Palaillaan sitte joskus~

ps: 60. postaus. Tosi juhlallinen eikös!? -____-

2 kommenttia:

  1. Tosi harmi jos innostus on poissa :c Se obitsun tilaaminen saattas auttaa, tai jos vaikka vaan koittas alottaa niitä tarinoita.. (: Tai en tiiä.. Nättejä kuvia kuitenkin Rosasta ♥

    VastaaPoista
  2. Harmi! :c Mutta kivoja kuvia silti! (:

    VastaaPoista