keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

switch mode































SÖPRAAAAIS!
Uskoisin että kukaan ei ois ikinä uskonu et enää koskaan blogaisin tänne, mut tässäpä sitä ollaan.
Eihän siitä viime postauksesta oo ku semmoset puolisen vuotta.
Ekaks tahtoisin kiittää niitä kaikki jotka on jaksanu pysyy tän blogin lukijana koko sen ajan ku oon ollu täysin hiljaa ja bloggerin suhteen tosi kuollut! KIITOS TEILLE.
Hirveest on kaikkee tapahtunu mulle (ja jonki verran kans nukeille) tänä hiljaisena aikakautena.
Ekana mun täytyy tietty teille kaikille ilmottaa että oon luopunu Jewelistä. Jep.
Jewelistä ei ehtiny tulla mulle mitää hulluu pakkomiellettä, ja sillee. Ehkä hyvä niin, nii pystyin luopumaan siitä. Nyt kun epätoivosesti yritän herätellä sitä sisäistä nukkeilijaani, en kuitenkaa kadu päätöstä luopuu Jewelistä. Ei siitä varmaa koskaan ois tullu kunnolla semmosta 'mun nukkea'. Vaikka onhan se aina ihana nukke. Luckily, sain Jewelin myytyy nettitutulleni, niin mun on kiva sitte seurata mitä sille mun Jewelille tapahtuu :3 Jeweliä voit seurata täällä nykysin.
Kuten noista yllä olevista kuvista huomasitte, oon vähän vaihellu Ivyn ja Kilin chippejä. Huomasin että noi siniset silmät sointuu Kilin peruukin kanssa paljon paremmin ku vihreet. Ainaki mun mielestä! Ja Ivysta oon ollu aika pitkään sitä mieltä, et ne keltaset silmät näyttää vähän tylsältä sen päässä. Aattelin laittaa ne molemmat vihreet silmät sit Ivylle, mutta totesinki siinä sitte että eriväriset silmät sopii Ivylle ihan kivasti!
Olin just vähän alle kaks viikkoa Oddien ja Moonaajjin luona, ja rahtasin Ivyn, Kilin ja Gallyn (josta ei ollukkaa yhtään kuvaa!!!) mukaan, jotta voitas niitä vähän kuvata, ja et samalla saisin tätä mun innostusta vähän korkeemmalle. Olihan se perjaatteessa aika ihanaa pitkästä aikaa kuvata noita nukkeja! Mut en mä vieläkää oo ihan 100% hurahtanu tähän nukke juttuun, mut mä ihan tosissani haluisin taas alkaa aktiiviseks nukkeblogaajaks! Saa nähä miten käy, mut en ala lupailemaan seuraavaa postausta mitenkää lähiaikoina. Tää vaihtelee tosi paljon nimittää; saatan nyt olla ihan sillee et "jee nukkeja jee", mut huomenna voin aatella et "miks mulla on nukkeja... Enhän mä niillä mitään tee". Toivotaan tietenki että toi ensimmäinen vaihtoehto alkas olemaan mun mielialana yleisempi!!
Parit musakuvatarinat mulla ois nyt mielessä tehä, mutta en mee takuuseen tuunko julkaseen mitään.
Mut aina ku tuun aatelleeks jotaa tosi hyvää musakuvatarinaa, oon tosi ilonen et omistan nukkeja. Musakuvatarinoitten tekeminen nääs on ihan huippua!
Mut kattellaanpa postaanko seuraavan kerran huomenna vai puolen vuoden päästä!
Loppuun vielä kivat kauhukuvat! :D


Slender-Ivy.

7 kommenttia:

  1. Hii, sä olet palannut. :33
    Aww, ihanat Kili ja Ivy. ^^'
    Ainiin joo, ja jos sua kiinnostaa niin mun uudehko nukkeblogi (jota yritän päivitellä, lol) löytyy täältä: http://blacknwhitepuppet.blogspot.fi/

    F-

    VastaaPoista
  2. Ooooh, olin tosiaan yllättynyt kun näin hallintapaneelissa tämän postauksen. :D Mutta iloisesti yllättynyt kuitenkin! c:
    Ihania kuvia, lempparikuva ehdottomasti tuo viidenneksi viimeinen kuva, Kili on ihana! c: (Ihanat räpsyripsetkin ja kaikki. ♥)
    Mutta ihana kun palasit, innolla odottelen seuraavaa postinkia, millon se sitten tuleekaan. :)

    VastaaPoista
  3. Itsekin yllätyin positiivisesti, kun huomasin sun bloganneen taas! :D Hienoja kuvia ja odotellen uusia blogauksia!

    (Ehehe, toi poistettu kommentti on mun, ku vaihoin oman nimeni nettinimen sijaan, koska muutan Evin bloggeriin ja samalla alan blogaa omal nimel jne. Ja kun poistin kommentin en tiennyt, et siihen jää tommonen. :D Ja tos on toi poistettu kommentti, koska unohin, että olin vaihtanut sen nimen ja sillai. :D Selitykset..

    VastaaPoista
  4. ihanaa ku pitkästä aikaa postausta:33 ♥
    oli kyllä kiva kuvailla niitä nukkeja (:

    VastaaPoista
  5. Hämmästyin, kun bloglovin ilmoitti sun postanneen.:D
    Sun blogi on ollut jollain lailla mieleenpainuva, sillä heti kun silmiini osui nimi Sabbath, muistin heti blogin ja nuket. :)
    ihania kuvia, ivy on aina ollut yks mun lemppareista. <3

    VastaaPoista
  6. Fuuka// Jeps :D Käympä kattoo niitä sunkin lähes tulkoon unohtuneita nuketuksen kuvatuksia!
    Will// Hyvä että oli positiivinen yllätys, eikä semmonen "ei perkele, taas se znkki jotaa siellä .__." :D Kiitos tosi paljon! :3
    Dara// Kiitos! c:
    (Okei, poistin sen kommentin sitte täältä ylläpitäjän puolelta kun se oli turha :D Mut voi ei, tosi kurjaa kun Evikin muuttaa! :c Jään nyt suntuubiin ihan yksin blogailemaan! D: No mut, hyvä ettet lopeta blogailua kokonaan!)
    Moonaj// Heh! :P Mä muuten nähtävästi laittelen tota sun nimee mun blogeihin ihan miten sattuu, ku joskus oot Ruseen kommentoinu Moonaajj nii en oo nyt ihan perillä millä nimellä sua nyt pitäs kutsuu! :D Mut jeah ♥ c;
    Siiri// Ihana kuulla! c: ♥ Ivy on kyllä hirveen söpö, se saa ihan liian vähän huomiota!

    VastaaPoista
  7. Welcome back!

    Ihanaa, oot taas takaisin täällä nukkejes seurassa! On ollu jo ikävä sun ihania nukkeja ja postauksia!

    VastaaPoista