maanantai 29. heinäkuuta 2013

Fade Into Darkness


Looking up, there's always sky

Rest your head, I'll take you high

We won't fade into darkness

Won't let you fade into darkness

Why worry now, you'll be safe

Hold my hand, just in case

And we won't fade into darkness

Fade into darkness

No, we won't fade into darkness

FADE INTO DARKNESS
And we won't fade into darkness
Fade into darkness
No, we won't fade into darkness
Fade into darkness

This world can seem cool and grey

But you and I are here today

And we won't fade into darkness

No, we won't fade into darkness

Nothing to fear but fear itself

We'll be okay, just keep the faith

And we won't fade into darkness

Fade into darkness

No, we won't fade into darkness

Fade into darkness

Fade into darkness

Fade into darkness

And we won't fade into darkness





Ja sittempä vielä pari kertaa ois hoettu tuota samaa, mutta minäpä en fiksuna ottanut tarpeeksi kuvia sitä varten. Tämmönenki musakuvatarina synty taas kerran aika hetken mielijohteesta. Mystistä kun olin siellä Oddien ja Moonajin luona, nii suunnittelin siellä kolmea musakuvatarinaa jotka haluisin toteuttaa kotona; niistä en oo toteuttanu ainuttakaan nyt tänä aikana ku oon ollu kotona. Sen sijaan oon toteuttanu noita biisejä jotka on tosi uusia mullekkin.
Tästä tuli vähän outo, ja tossa yhessä kohtaa on niin kehnosti muokattu kuva että ihan oikeesti hävettää, mutta tyhmä kun oon, aijon jättää sen siihen :D Idea oli hyvä mutta toteutus oli laittoman huono! (Musta tuntuu ettei mun tartte erikseen kertoa mikä kuva se on, se taitaa pistää jokasella niin pahasti silmään että saattaa jopa sokeutua!) Ja jep, älkää kysykö miten jotku hullut galaxit ja tähtisumut liittyy tähän kappaleeseen; innostuin vaan vähän liikaa niitten PicMonkeyn Space tekstureitten kanssa :D
Mut toi Aviciin biisi on oikeesti ihana, toivottavasti mä en nyt pilannu sitä keltään tän kumman musakuvatarinan voimalla.
Postaan nytte siis vikaa kertaa ennen kahentoista yön mittasta Sveitsin matkaa. Oon tullu siihen tulokseen etten kuitenkaan ota nukkeja mukaan sinne, koska tuskin mulla kuitenkaan ihan tarpeeksi riittäis aikaa niille. Ja siellä mun pitäs varmaa olla enempi niitten ihmisten kanssa eikä näitten muovinaamojen seurassa :D
Mut koska en siis hetkeen postaa, pitää nyt pistää tähän postaukseen kans ne kuvat mitä otin Rosasta ja Ivysta pari päivää sitte!






Ivylla oli tämmönen hirvee söpöily asu. Vitsit että se on söpö tommosissa vaatteissa, mutta Ivyn oikee tyyli ei oo kyllä mitään tämmöstä!










Jep, semmosta. Ei oo mulla kuvaustaidot ihan missään parhaassa jamassa nyt kun noita kuvia kattelen... :D (Ei ne oo koskaa ollukkaa missää mahti meiningissä.)
Saapa sitte nähä kuihtuuko mun nukkeinto sen kahen viikon aikana ku oon näistä erossa. Toivottavasti ei, koska haluisin kovasti toteuttaa ne loput musakuvatarinat joita oon suunnitellu!

Hullut avaruussiskokset!

Rest your head, I'll take you high
...
WAIT WHAT?

7 kommenttia:

  1. Ahaha toi vika kuva ja teksti. :::D

    Hauska musatarina (vaikka en taaskaan pysty kuuntelee biisiä. :D). En aluks huomannu tota huonosti muokattuu kuvaa. Näin sen vasta, kun kerroit, et joku on huonosti muokattu. :D

    Hauskaa reissua!

    VastaaPoista
  2. Ihana musakt jälleen, hienoine muokkauksineen. :)

    VastaaPoista
  3. ahahaha tuo viimine kuva XD:D
    iihana tää musakuvatarina ja kaikki oli hyvin muokattuja kuvia mut itellekki pisti silmään se yks XD :3 no mutta eipä se mittää C: hyväää matkaaa ja muista tuliaiset >;) noook ei tarttee tuua mittää XD

    VastaaPoista
  4. Oi, kauniisti olet tämän tehnyt! ^^ Toi Space aihe on ihan kiva mun mielestä ja kuvat on oikein kauniita :3 Tykkään ♥

    ~You know where to find me and my dolls~
    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana! :)
    Tykkäsin paljon. c: Rosa on niin kaunis. ♥
    Ivyllä on niin ihanat hiukset ja silmät! ♥

    VastaaPoista