sunnuntai 13. toukokuuta 2012

all these flowers makes me feel so happy!!

Öwwöö, mun ekat sukat jotka oon ikinä tehny nukelle, ja oon tosi tyytyväinen! :''D Joo mä tiiän äxdee :'3 Mut toi kangaskin on kivaa ja kaikkee ^^''

Juupa, mun piti kuvata Emiä, mut sit Rosa varasti huomion :'< Mut emmä tiiä, ehkä mä kuvaan Emii sitten kun oon taas meikannu sen, koska toi meikki ei oikee innosta kuvaamiseen :'o
Tosin mä varmaan jätän huulet tolleen, tai sit teen ne samalla tyylillä, mut eri värillä... Mustat huulet ois tosi jees, mut oisko Emi sitten liian raju? D:

Niin, no, onnen päivä Rosa faneille [joita onkin aika mukavasti :'3], koska nyt innosti taas neitiä kuvata, ja oon aika tyytyväinenki osaan kuvista ^^'' Nää sisällä otetut on tosi aika outoja, ja Rosalla on aika hassu kampaus :'D Mut jotenkin kiva ^^''





Köh, minä mitään sukkia koko ajan ihaillut :'D Nojoo lol, ei ne ees oo kummoset, mut jotenkin olin kerrankin tyytyväinen johonkin vaatteeseen jonka tein :'<


Sitten ulkokuviin..

Mihisse painovoima meni? D: Jaijj, lol, oli tylsää. Mietin tätä grafiikaks, mut en tiiä haluunko vaihtaa vielä tota nykystä, koska tyksin siitä :>

Ulkona oli ihanan kesäistä <3


Helmililjoja ÖwÖ


Ja vaahteran kukkaisia :3

No nyt en ihaillut sukkia vaan noita kivoja pieniä kasvin alkuja :]

Tyksin tästä.







Tää on varmaan suosikkini :3 Ja Rosan hiukset näyttää niin sileiltä ja siisteiltä, eikä sellaselta ihme takkukasalta ^3^


?


>w<''


Sellasta nun'' [juu, älkää kysykö mikä hymiö on nun :'D]
Kilistä ja Ivysta tulee kuvia sitten paljon kun peruukit tulee, ja niin, tulee kuvatarinakin sitten kun peruukit on täällä ^^
Mietin muuten Rosalle pinkkejä chipsejä.. 8D Ne ois kyllä kivat :'D Sit noi nykyset menis Emille, koska en oikeen tyksi enää niistä sen sinisistä silmistä ja kaikkee >w<'' Kyl mun ehkä tulee ikävä sit tota Rosan nykystä lookkii jos alan Rosaa muuttelemaan [joka on tosi todennäköistä!], mut toisaalta toi on niin... ...pliisu... Mut katotaan miten käy, pitää kuitenkin ootella aika kauankin varmaan ennen kun alan taas tilailemaan mitään peruukkia Rosalle tms.
Ja tota, en varmaan ostakkaan Isul Midnight Deja Vuta!! Rakastuin yhteen toiseen Isuliin, mutten kerro vielä mihin ^^ Mut toista Isulia en kuitenkaan hommaa vielä pitkään aikaan.

Tack för i dag eiku miten se meni. [Tiistaina ruottin koe D:,]

7 kommenttia:

  1. Tui, ihania kuvia Rosasta~ ^^"
    Ooh, tulee varmaan aika jännän näkösii noista kaikista 8'DD

    F-
    http://youarebrokenheart.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Tiesit tai et, olen SUURI Rosa-fani! ♥
    Neiti näyttää kuvissa oikein sievältä ja...raikkaalta:"3
    Ja noi sukat ON hienot! :3
    Pinkit chipit, hoohoo BD Kuulostaa jännältä, just tänään aattelin että miltähän näyttää nukke keltasissa tai pinkeissä chipeissä? Nyt saankin ehkä teitää-vaikka rakastankin Rosaa noin♥♥♥ >w<

    VastaaPoista
  3. Rosan peruukki on ihkupihku rakkauspakkaus! ♥
    Pinkit sipsulaiset? Haluaisin nähdä!

    VastaaPoista
  4. Iiiiihania kuvia! ♥ Rosa on niin ihana! ♥ Ja toi kampaus noissa ekoissa kuvissa oli just hirmu söpö! ^3^
    Ja onnea ruotsin kokeeseen! ;D

    VastaaPoista
  5. Tosi ihania kuvia >u< Noi varsinkin, missä Rosa istuu kivellä ja nurmikolla ♥♥
    Pinkin chipsit vois olla aika kivat ^^"
    Käykö muuten Pullippien chipsit daleille?? (;

    VastaaPoista
  6. Kivoja kuvia. Jotenkin toi edellinen blogaus meni ihan musta ohi, muttaah... :DD

    VastaaPoista
  7. Fuuka// Kiitosta öwö
    Milany// On se kivaa kun Rosalla on niin monia faneja <'3 ^^ Mäkin oon aina vähän mietiskelly miltä nukke näyttää pinkeissä chipseissä :'D Sacchanin Hazelilla tosin on pinkit, mutta tarkoitan sellasi 20 lines - chipsejä ^^'' On hyvin mahdollista että saat nähdä Rosan sellasissa chipseissä >:3
    Mafiakatti// <'3 8]
    Will// Kiitos hurjasti <'3 n.n Kiitos, onnea tässä varmaan tarvitaankin D:,
    Feel// Kiitti <'3 :') Mäkin pidän niitä kuvia aika onnistuneina ^^' Juu siis jos meinaat niitä Cool Catin chipsejä? :D Nehän menee koko Pullip-perheelle :'3
    Dara// Kiitos ^^'' No se edellinen oli vähän sähläyspostaus ja... ...nii... XD

    KIITOS KOMMENTOIJILLE <'3

    VastaaPoista