torstai 17. toukokuuta 2012

it's good that you're with me☆

Ihanasti lukijamäärä kasvaa n.n Kiitos joka ikiselle lukijalle! :> Teen luultavasti jonkun juhlapostauksen sitten kun/jos on 35 tai 40 lukijaa :'3 Varmaan jotain kuvatarinaa tms. Oon kans miettiny giveawayta, mut mul ei oo oikeen mitään mitä siihen vois laittaa, nii kattoo sitten... :o

Kuitenkin, koitin väsätä jonkinlaista kuvatarinaa, aika kehno, mutta kuvatarina silti :'D Ens kuvatarina on toivottavasti järkevämpi... -____-''

ajattelu, puhe, huuto, *tapahtuma*

Kili istuskelee ulkona...

...mietiskelemässä.

I: *puun toisella puolella* *virn* >:D

I: PÖÖ!
K: Wtf!? o.O

K: *pongahtaa pystyyn*

K: Ai... Ivy... Hei.

I: Moi ^^ *hymy* Sori kun säikäytin...

I: ...mä vaan meinaan kuolla tänne tylsyyteen .__. Aattelin sitten vaihteen vuoksi tulla jutteleen sun kanssas *istahtaa alas*.

K: Mmjoo... Juttelemaan...

K: *istuu varovasti Ivyn viereen* Ehkä seura ei mua tapa.

I: No, mitäs kuuluu? Nätti ilma tänään ^^
K: Öö...

I: Mistä sä muuten tulit tänne? Tai siis eihän sul oo tääl oikein ketään sukulaisia?

K: Noöö, Japanistahan mä tänne tu-
I: Japanista!? Siistiä :3

I: Osaatko sä puhua Japania? :>
K: Mochiron >__> Orokana... .__.
I: Siistiääää *Q*

K: Niinsiis, eihän mulla täällä ketään sukulaisia ole. Itse asiassa mulla ei oo tyyliin mitään sukulaisia. Mun isä oli... öh... Mä en puhu tästä kovin mielelläni :s
I: Okei. Mut sä voit kyl puhuu mulle, en mä kerro kellekkään :>
K: No isä... Alko käyttämään huumeita kun äiti kuoli.

I: ... Noöö. Oon huono lohduttaan. Mut sun menossa ei oo kyllä paljoo kehumista. Mulla ei ollu sen pahempaa ku että vanhemmat riiteli koko ajan ja kaikkee, emmätiiä, ehk ne sit otti avioeron.
Emma lähti kotoa ennen mua. Must oli kurjaa jäädä kotiin Skotlantiin kuunteleen äitin ja isän riitelyy. Sit mäkin päätin lähtee tänne.

K: Mm. Vanhemmat osaa olla kyl tosi vastuuttomia.
I: Niiiiiiii, mut ei jaksa pölöttää siitä enää. Nyt me ollaan tääl ja kaikki on hyvin :3
K: ...

I: *miettii puheen aihetta* ......... Ootatko sä kesää? Tai no kesähän on jo melkee tääl mut ei ihan kuitenkin nyt on vast toukokuu mut...?
K: No en mä ihan tiedä. Mä en hirveesti välitä auringosta. Siis en tykkää ruskettuu *väristyksiä*. Mut muuten ehk ootan.

K&I: ..................... *puheen aiheen puutos*

K&I: ....................................

I: Nno...

I: Mistä sä tykkäät? :3

K: Purasta ^3^

I: Pura? o.o

K: Plastic tree, japanilainen bändi. Se tekee tosi hyvää musiikkia. Voin soittaa sitä sulle joskus jos haluat.

I: Se olis mukavaa ^3^ *nousee ylös*

K: *nousee myös ylös*

I: ... No, oli kiva jutella :3

I: Jutellaan joskus toiste lisää ^^ pitää mennä vessaan.

K: Juu...
I: *lähtee pois*

K: Ei seura mua oikeestaan tapakkaan.... :33

Ughhh! Kun tästä tuli niin huono ja vaivaantunut ja kaikkee mahollista! D: Pääasiana täs nyt oli vaan se että Kilistä ja Ivysta tuli kaverit >__> Ja toi Kilin japanin puhuminen on varmaan ihan väärin, koska en ite taida japania, niin käytin jotain Google kääntäjää lol xd
Anyways, sit otin vielä kaveruksista [o.O] kuvia ulkona kun oli niin mahtava sää :>


Tää on aika jänä kun noi varjot tulee tollee hassusti xd


Räjähtäneet hiukset (Y)







Änkstiläpsi :'3




Kehno blogaus >3<'' Mutmut, ens postaukseen... En tiiä. Varmaa jokou photoshoot, ja varmaan yks haaste juttu jonka sain Yoyolta :'D En viittiny sitä tähän tunkee :'D

3 kommenttia:

  1. OwO kun ne on niin sööttejä!
    T:Siiri
    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Öääh, molemmat on syötävän suloisia! ♥
    Mä tuun ja pistän sun nukkes poskeeni...
    Mut ei, en aio syödä mitään niin kaunista kuin supersöpöt Kili ja Ivy.

    VastaaPoista
  3. Ihana, söpö kuvatarina! >u< ♥
    Kili ja Ivy on niiin sulosia! (ja söpöjä yhdessä 83)

    Ja muuten, ihana headeri! :3

    VastaaPoista