tiistai 1. toukokuuta 2012

what shall i think

Mä en tiärä mitä täällä tapahtuu, mutta mulle tuli ihan mieletön Pullipkuume, enkä nyt tiiä mitä tehdä öwö
Mut... Selailin plasticpoppia. Ja törmäsin johonkin überihanaan asiaan! *Q*

Pullip Noir *3*

Äwäwäwäwä, oikeasti, toi on niin täydellinen nukke ettääääh nwn
Meikit on ihanat tollaset erilaiset, ja pidän tosi paljon erivärisistä silmistä :'3
Tää saattaa olla vaan tällanen hetken hurma, mutta tyksin tosta hirveesti >m<'' Huulikoru on ihana ja VARSINKIN NOI KENGÄT *Q*
Mulla on sellanen kutina, että saattaa hyvinkin päätyä mun nukkeporukkaan. En tosin tiiä missä välissä. Mulle kyllä tulis sitten aika kiva kasa nukkeja jos vielä kolme aijon hankkia, mut kun Noir :'<
Ei mitään hajua mikä tän rooli ois mun nukkeperhees, mut mut joku kummajainen kuiteskiin :>
Mutta jos nyt joku ei tajunnut niin
TYKSIN IHAN MIÄLETTÖMÄSTI!

Ok, sori tosi sekavasta postauksesta, mutta menen usein sekavaksi tällaisten ilmestysten edessä :'D
Gallyn ja Kilin chipsit toivottavasti maksan tänään Mollikseen, niin jos hyvin käy niin ne on täällä jo tällä viikolla :'3 Kilin ja Ivyn peruukit tilaan ehkä ens viikolla, tai aikasemmin ^^''

2 kommenttia:

  1. Muistan, kun puhuit joskus et hankkisit ton ehkä Littlenä...
    Neiti on minusta ihan nätti, kivat vaatteet ja näin. Ja toi huulikoruketjumikälienee *Q*

    Heh, et oo kyllä ainoo jolla on pullip/nukkekuume :"D Justiinsa pääsin ihkuttelemasta seuraava nukkeani:3

    VastaaPoista
  2. Onhan toi kiva nukke, tosi söpö :D
    Toivottavasti saat sen jossain vaiheessa ♥

    VastaaPoista